"Egy boldogabb és spirituálisabb jövőért."

2014. szeptember 2., kedd

Interjú Pákozdi Hajnival az egészséges életmód áldásos hatásairól

Kedves Olvasóink!

Interjúsorozatunk következő része Pákozdi Hajnival készült, aki kitartásával már sok olyan embernek példát mutatott, akik nem voltak megelégedve külalakjukkal, de nem éreztek motivációt, hogy változtassanak ezen. Egészséges életmóddal és kitartással azzá a személlyé vált, aki példáján okulva ma már le mernek járni az edzőterembe a kevésbé fitt társai is! Hallgassuk meg hát Hajni tapasztalatait a sikeréhez vezető útról!



- Mikor és miért döntöttél úgy, hogy változtatni szeretnél az életmódodon?


2014.01.01-el döntöttem el, hogy nem mehet így tovább. Minden újévkor megfogadtam eddig, mert az újévnek van egy ilyen varázslatos hangulata. Igazából Facebook-on láttam egy volt kollégám képét, hogy ő egy év alatt 40 kg-ot fogyott. És nem hittem el.... Ha ő meg tudja csinálni, akkor én is gondoltam és 01-02-án már a Kangoo edzőteremben voltam! Soha nem voltam elégedett a külsőmmel. Gátlásos voltam miatta. Éreztem, hogy ez nem én vagyok. Egy pörgős csaj egy szörnyű kövér testben. Szóval abszolút nem éreztem jól magam.


- Használtál bármilyen mesterséges anyagot, kiegészítőt, gyógyszereket az edzésen és az egészséges életmódon túl? Ha igen, miket?

Nem használok, és nem is használtam mesterséges anyagokat. Régen próbáltam fogyi bogyókat szedni, de rájöttem, hogy hülyeség. Ha fogyni akarsz, akkor válts életmódot!!! Sport és egészséges ételek, és semmi zabálás! Ennyi.


- Követsz valamilyen diétát?

Norbi update ételeket eszem. Nincs bent mesterséges anyag, nagyon finom, és a napi kalória és energiabevitelt fedezi. Nem kell gondolkoznom, és számolnom, mert rendelem, és hozzák... Reggeli, ebéd, uzsonna és vacsora. Igen, lustaságnak tűnik, hogy nem magam készítem a kaját, de így több időm marad mozgásra, és másra is. Egyébként nem drágább így étkezni...kiszámoltam!



- Mennyi edzéssel kezdtél milyen rendszerességgel?


Én egyszerre bele a lecsóba típus vagyok, szóval már az első héttől keményen és kitartóan edzettem. Heti 2-3 Kangoo óra és otthon 1 óra DVD. Heti 2 pihenő napot tartok a mai napig. Persze  most már emelnem kell a dózist, mert már nem izzadok le olyan könnyen. Az otthoni 1 óra torna után még futok 3-4 km-t. Ezt heti 2-szer szoktam. Főleg mióta nem cigizem... eszméletlen jó érzés futni!





- Milyen változásokat hozott az életedbe a súlyfelesleged leadása?


Sokkal energikusabb vagyok -21 kilogrammal. Nem vagyok fáradékony. Még este 9-kor is van energiám bármire... Nem zuhanok be a kanapéba egy fárasztó nap után. Tudok magamnak szép ruhákat venni olcsón!!! Egy nőnek ez nagyon fontos hidd el. Valamint úgy érzem, hogy sokkal inkább emberszámba vesznek. Sajnos az emberek többsége még mindig lenézi a túlsúlyosokat, még ha azt is állítják, hogy nem. Na és persze a dicsérő szavak is jól esnek a kis lelkemnek!


Lányok edzés közben:




- Szerinted mi a sikered titka?

Titok? Az nincs. Nem kell titkokat keresgélni. Egyszerűen csak elszántság kell, és egy példakép, akit tudsz követni, aki segít a negatív napokon. Nekem az edzőm, Szabó Anita sokat segített a szavaival, a bátorításával. És azóta több duci lány is jár Kangoora. Amikor én elkezdtem járni, akkor még csak sport lady-k látogatták a termet. Most már sok-sok duci lány be mer jönni, mert látták, hogy én is itt vagyok, és kövéren is mertem csinálni. Ma  már én adok erőt másoknak, és ez is ösztönöz abban, hogy csináljam, és ne adjam fel. Példaképnek lenni nagy felelősség.



- Változott valamit a közérzeted és a hangulatod?

Ahogy írtam, igen!!! Nagybetűs IGEN!!!! Sajnálom, hogy nem előbb jött meg az ihlet... De a múlton már kár rágódni. Minden szempontból más lettem. Nyitottabb, kedvesebb, mosolygósabb. Tudom, hogy régen is ilyen voltam, de ezt most mér őszintén és nulla gátlással teszem.


" Végre örömet okoz a futás ... Eddig Max a buszra futottam...durván leizzaszt!!! :) "

- Összesen mennyi idő alatt mennyi súlyt sikerült leadnod?


2014. 01.01.  164 cm 87 kg.
2014.06.01.   164 cm 66 kg
Azaz -21 kg 6 hónap alatt!

Most már nehezen fogyok kilóban , mert az izom nehezebb mint a zsír és ugyebár izmosodom a sporttól, de előbb utóbb a kívánt 10 kg is le fog  menni. 44-es ruhát hordtam, most 38-as valamiből 36-os kell.


- Tervezed valamikor abbahagyni a rendszeres edzést?

SOHA nem akarom abbahagyni a mozgást. Nem tervezem, sőt a családomat, a gyerekeimet is erre fogom nevelni, hogy nekik már az életük része legyen!

- Előfordul néha hogy csalsz? Ha igen, észreveszed a hatásait magadon?

Nem nevezem csalásnak azt, hogy egy moziban popcornt eszek, vagy nyáron fagyizom. Mindent mértékkel elvet kell követni. Mindent szabad, de nem mindegy, hogy mennyit. Persze, hogy szoktam a szavaiddal élve "csalni". Mert az életet élvezni kell, de nem szabad, hogy az élvezeteknek éljünk. Remélem ez érthető. Természetesen a Sport segít abban, hogy ne jöjjenek vissza plusz kilók, és nem is félek ettől.


" A jól megérdemelt update muffinjaim :P "

- Van bármi amit üzenni szeretnél az olvasóknak?

Én mindenkinek csak annyit mondok, aki hasonló helyzetben van, mint én voltam, hogy nézzen magába, ne a kifogásokat keresse, mert azt könnyen találunk, hanem álljon szembe önmagával. Ismerje meg magát, és mérje fel a tulajdonságait. Ha már tudom, hogy magamban mit kell leküzdenem, akkor könnyű helyzetben vagyok. mindenki saját magával küzd ebben az életben a legtöbbet. A kifogásokat dobjuk ki az ablakon, és a megoldásokra koncentráljunk... például az egyik ismerősöm azt mondta, hogy ő nem tud sportolni, mert ilyen, meg olyan baja van a lábának. És? Akkor mozogj karra, hasra, hátra, amihez nem kell a lábadat használni! Érted? Ez is csak egy kifogás volt. Minden alagút végén ott a fény, még ha nem is látod! De ha tudod, hogy ott van akkor látnod sem kell! Mindenkinek tudnia kell, hogy mindenre van megoldás! Na ez most sok volt és nagyon prózai, de nekem ez a véleményem. Pozitív hozzáállás és nincs nyafogás!!!
Ennyi! :)

Nagyon köszönjük, hogy időt szakítottál ránk és válaszoltál a kérdéseinkre Hajni! Az Aranysárkányok Rendje nevében kívánjuk, hogy a jövőben is legalább ennyire sikeres légy!


Nos, olvashattuk Hajni tapasztalatait az egészséges életmódról és annak mind fizikailag, mind lelkileg építő hatásairól! A tanulságot mindenki vonja le magának, de annyi biztos: a pozitív hozzáállás és a befektetett energia mindig meghozza a gyümölcsét! Az önmagunk jobbítására való törekvés kihat nemcsak ránk, hanem a környezetünkre is. A jó példa ragadós, így tudjuk önmagunk gyarapításán keresztül jobbá tenni a világunkat!
Hajni szavaival zárva cikkünket kívánunk mindenkinek akaraterőt és elszántságot ehhez:
"Mindenkinek tudnia kell, hogy mindenre van megoldás!"


Thomas Stonewell (Atomm) és Dorek Todd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Archívum
Kapcsolat

Webshop
Webshop Button